loading...
دانلود برنامه های پولی بازار 40 اندروید اندروید
amin بازدید : 24 دوشنبه 08 شهریور 1395 نظرات (0)

کلینزمن: به شاگردانم افتخار می کنم

کلینزمن: به شاگردانم افتخار می کنم . دی اسپورت: ... من به بازیکنان تیمم افتخار می کنم.

کلینزمن: به شاگردانم افتخار می کنم

... به شاگردانم افتخار می ... یورگن کلینزمن، سرمربی ... من به بازیکنان تیمم افتخار می کنم.

90tv.ir | وبسایت رسمی برنامه ۹۰ - گواردیولا: به شاگردانم ...

... به شاگردانم افتخار می کنم . ... " من واقعا به شاگردانم افتخار می کنم . 3 روز بعد یک بازی سخت ...

کلینزمن - dsport.ir

... مدیر تیم ملی فوتبال آلمان می ... آمریکا باید به این تیم افتخار ... کلینزمن: شاگردانم ...

کلینزمن: نمازی تجارب منحصر به فردی دارد

یورگن کلینزمن سرمرب یتیم ملی امریکا ،نمازی را با تجربه خواند. خبرگزاری ...

بازیکنان تیم ملی همچنان … -پایگاه اطلاع رسانی …

به گزارش دانشگاه نیوز ... اگر فوتبال نبود باید به مسابقات سرگرمی تلویزیون می‌رفت، مثل ...

اخبار جام جهانی 2014 برزیل - جدیدترین و آخرین اخبار …

سریعترین موتور جستجوگر خبر پارسی - اخبار لحظه به لحظه از معتبرترین خبرگزاری های پارسی ...

بیستمین دوره جام جهانی - … -پایگاه اطلاع رسانی …

... از تک گلی که به ثمر ... از کناره ها نفوذ می کردیم. فرانسه برای به تساوی کشاندن ...

خولیو ولاسکو: پیروزی … -پایگاه اطلاع رسانی …

به گزارش دانشگاه نیوز، تیم ملی والیبال ایران ... من اغلب به بازیکنانم از این دو تیم مثال می ...

کلینزمن: پوچتینو فوق العاده است، ولی به زمان نیاز …

سایت مستر90، هر ماهه جوایز نفیسی به کاربران خود هدیه می کند. ... یورگن کلینزمن از تاتنهام ...

افتخار میکنم که یک پرسپولیسی هستم

افتخار میکنم که ... انتشار اخبار، تیترها و سایر عناوین در این صفحه به هیچ وجه به معنی تایید ...

فوتبال المپيک رکورد … -پایگاه اطلاع رسانی …

يک منبع رسانه‌اي اعلام کرد امسال تماشاگران بيشتري نسبت به المپيک پکن ... را به اشتباه می ...

توصیه ته به سرمربی جدید انگلیس

برای الردایس آرزوی موفقیت میکنم. به او توصيه می کنم از این فرصتی ارزشمندی که نصیب او شده ...

کلینزمن: شاگردانم فوق‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌العاده‌ بازی کردند

کلینزمن: شاگردانم فوق ... یورگن کلینزمن پس ... دو گل به ثمر می‌رساند. گل زدن به این دفاع کار ...

تمجید کلینزمن از عملکرد شاگردانش برابر اکوادور

تمجید کلینزمن از عملکرد ... پیغام حاج‌صفی به مسئولان سپاهان: به ایران بیایم، سپاهانی می ...

برنامه روز نوزدهم جام‌جهانی - ایسنا

... با برگزاری دو دیدار به پایان می‌رسد و تکلیف آخرین تیم‌های راه یافته به مرحله یک چهارم ...

باند برانکو نگذاشت به تیم‌ ملی بیایم/ روزی …

یکی دیگر از شاگردانم که در گسترش ... را شکر میکنم که به استقلال ... می‌شد کلینزمن جزو ...

کلینزمن دیگر تحمل شنیدن کم‌شانسی تیمم را ندارم

کلینزمن دیگر تحمل شنیدن داستان کم ... به گزارش خبرگزاری ... می‌خواهم بازیکنانم را در حال ...

کاپ | کواچ: به شاگردانم گفتم به ست‌های برده و …

... به شاگردانم گفتم به ست‌های برده و باخته فکر نکنید/قانون ... تکرار میکنم از این پیروزی ...

گل فوق العاده یورگن کلینزمن به بایرن مونیخ - …

گل فوق العاده یورگن کلینزمن به بایرن ...

کف هواپیما دراز می کشم و شکم می زنم | یورگن کلینزمن

... به همی. خانه ... کشم و شکم می زنم | یورگن کلینزمن گفت تو ... شرایط شاگردانم را بسنجم و ببینم ...

مربی والیبال لهستان، برای تیم خودش و روسیه …

توماس هسلر - ویکی‌پدیا، دانشنامهٔ آزاد

اگر حالا در تیم ملی به تکنیک لیتبارسکی افتخار می ... کلینزمن ، رودی فولر ... میکنم. هاسلر در ...

اقری: شرایطم را به باشگاه اعلام کردم اما جوابی …

... خدمت به این تیم را افتخار می‌دانم ... کلینزمن /اشتباه بچه ... می‌ترسم به شاگردانم تلفن کنم.

برچسب ها - تیم ملی کلمبیا - mashreghnews.ir

در سایت خبری مشرق نیوز آخرین اخبار حوادث,سیاسی,فرهنگی,اقتصادی,اجتماعی,ورزشی,ایران,جهان و ...

آیا رفتن به منچستریونایتد خیانت است و رفتن به

آیا رفتن به منچستریونایتد خیانت است و رفتن به قطر یا mls ...

پایگاه خبری اسلامشهرخبرباند برانکو نگذاشت به

... فوتبال ایران می‌گوید روزی به استقلال می‌آید تا حقانیت و فلسفه‌اش در مربیگری را به ...

ویژگی فوق العاده اندروید نوقا - 46

کلینزمن: شاگردانم فوق ... شاگردانم فوق ... Dawn of War III در تصاویر جدید فوق‌العاده به نظر می ...

آکانیوز ،اخبار ,حوادث ,روزنامه ,فال ,سرگرمی,اخبار …

مذاکره کلینزمن با سه شیرها ... باوئرمن: به تیمم افتخار می کنم کُری خوانی نویر برای ژیرو

ستاره ها - برانکو :صادقیان شانسی برای بازگشت …

تیم ملی والیبال بامداد فردا وارد تهران می ...

ستاره ها - مویس‌ و پپ قبل از سوپربازی امشب چه‌ …

فردوس کاویانی؛ از شایعه ابتلا به آلزایمر تا عمل آنژیو ...

گفتگویی بسیار خواندنی میان کیارستمی و آغداشلو …

دوره کتاب فکر میکنم مربوط به بعد ... هم افتخار بی ... دارم و به شاگردانم می‌گویم اگر ...

Issue #4 by Kheradmand Magazine - issuu.com

77 Kheradmand Monthly - Issue 4 - June/July 2015 - Tel: 416-676-9676. ۴۱۶-۶۷۶-۹۶۷۶ :‫ تلفن‬-۲۰۱۵ ‫جوالی‬/‫ جون‬- 4 ...

مهر ۸٧ - پرسپولیس *رئال مادرید

... بیایم فقط به تیم خودم فکر میکنم و دوست ... کلینزمن باعث شده ... که گرفته ام افتخار کنم.

قطعه 26 | اینجا قطعه ای از بهشت است؛ نه با قلم که با …

بعد گفتی؛ شکستند بعضی از شاگردانم ... خود افتخار می کنند و به نوعی ... می کنم به چند ...

دمی با دوست در خلوت به از صد سال در عشرت

... «همه این حرف‌ها را ضبط میکنم تا ... و می‌زدم تا به شاگردانم بگویم ... افتخار می کرد ...

نتایج بازی های کوپا آمه ریکا 2016

... و یورگن کلینزمن حضور داشتند ... به شاگردانم افتخار میکنم. با ... نمی‌کنم ...

مهر ?7 - جدید ترین اخبار فوتبال

... هم خداحافظی میکنم. ... بیایم فقط به تیم خودم فکر میکنم و دوست ... افتخار فوتبال ...

فیلم گل های دیدار بارسلونا سویا در فینال حذفی

از عملکرد شاگردانم راضی هستم و ... بارسلونا میکنم. می‌خواهم ... کلینزمن به ...

خـبــرها و تـحــولات بــاشـگاه بايرن مونيخ: FC Bayern ...

  • 250 POSTS
  • FIRST POST: 9/11/2007

9/11/2007 · ... من 2 سال پیش قرار بود قراردادم را تمدید کنم اما به ... کلینزمن در ... به دست می ...

عصر ايران

كلوپ هواداران رئال مادرید " بهترین تیم قرن بیستم " …

فکر می کنم لمپارد به ... فکر می کنم کاپلو یا کلینزمن ... وبه خود نیز افتخار می كنم تیم ...

سریال جدید 94 جدیدترین سریال های سال 94 به صورت …

منچستر با افتخار حذف ... و عملکرد شاگردانم ... بزند اوضاع می تواند به خوبی برای ...

forum.p30world.com

Lega Calcio [ برای مشاهده لینک ، لطفا با نام کاربری خود وارد شوید یا ثبت نام کنید ] سری آ دسته برتر ...

varzas11-ava.avablog.xyz - VARZESH11

پرتغال برای صعود به دور دوم سختی فراوانی کشید و نتوانست در هیچ یک از بازی هایش به پیروزی ...

اخبار ورزشی ایران وجهان

تكاب به معني آب ... از همه شاگردانم ... اگر دروازه بان پرسپولیس بودم فکر می کنم با کت و ...

غولهای باواریا << به یادسپ ماير>> جوزف دیتر مایر - …

با اجازه از تمامی دوستان عزيزم این افتخار نصیبم شد که ... > غولهای باواریا << به یادسپ ...

۞ آخرین اخبار مربوط به باشگاه پرسپولیس ۞ …

با اين حال به شاگردانم خسته ... را شکر میکنم که به 3 ... و من افتخار مي‌کنم روي ...

كلوپ هواداران عقاب آسيا "احمد رضا عابدزاده" [بایگانی ...

  • 200 POSTS
  • FIRST POST: 3/7/2010

1/15/2016 · ... هر پستی استقبال می کنم. به گزارش مرجع خبری ... ام و افتخار می کنم که به هر عنوان به ...

خبرها از گوشه و کنار فوتبال جهان [آرشیو] - صفحه 6 - …

... دیدارها، تیم های ایتالیا و جمهوری چک، توانستند مقابل نروژ و هلند به پیروزی برسند. ...

ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    آمار سایت
  • کل مطالب : 214
  • کل نظرات : 0
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 0
  • آی پی امروز : 38
  • آی پی دیروز : 24
  • بازدید امروز : 62
  • باردید دیروز : 30
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 197
  • بازدید ماه : 436
  • بازدید سال : 3,589
  • بازدید کلی : 13,152